Համակարգչային գիտություն և ծրագրավորման ալգորիթմական հիմքեր
Մեր «ԱՌԱՋԱՏԱՐ ԾՐԱԳԻՐԸ» ունի 600+ շրջանավարտներ 7 տարիների ընթացքում: Այն ունի 4 մակարդակ՝ 5-12 տարեկանների համար: Տրամաբանական խաղերից մինչև բլոկային կոդավորում և համակարգչի ճարտարապետության հասկացություն:
Ծրագրի ակնարկ
Այն ամենը, ինչ պետք է իմանաք այս դասընթացի մասին
Հաճախականություն
Շաբաթը 2 դաս
Դասի տևողությունը
60 րոպե
Տարիք
5-12 տարեկան
Խմբի կառուցվածքը
Փոքր խումբ՝ 4-8 ուսանող
Ձևաչափ
Օնլայն դասեր Zoom-ի միջոցով
Վկայական
Վկայական տրվում է յուրաքանչյուր մակարդակի ավարտից հետո
Ծրագրի մակարդակները (5-12 տարեկան)
Համակարգչային գիտությունը սկսվում է ոչ լեզվով, այլ մտածելակերպով: Մեր ծրագիրն աստիճանաբար անցնում է խաղային վերլուծությունից մինչև ալգորիթմների և կոդավորման տրամաբանության յուրացում՝ տրամադրելով ամուր հիմք ցանկացած ապագա մասնագիտության համար:
ՄԱԿԱՐԴԱԿ 1՝ Կրտսեր դինոզավր (5-6 տարեկան) - ՏՐԱՄԱԲԱՆՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՂ
Նախքան կոդ գրելը՝ մենք սովորում ենք մտածել: Օգտագործելով խաղեր և տեսողական գլուխկոտրուկներ՝ մենք սովորում ենք տեսնել օրինաչափություններ այնտեղ, որտեղ ուրիշները տեսնում են քաոս:
Ինչ կսովորեք
- Օրինաչափությունների ճանաչում՝ գտնելով կանոններ թվերի, պատկերների և օձերի հաջորդականություններում
- Դասակարգման տիրապետում՝ խմբավորելով առարկաներ բարդ հատկանիշներով (գույն, ձև, նպատակ)
- Բազմությունների տեսություն՝ խմբավորում և վերլուծություն՝ օգտագործելով «Պարկեր» մեթոդը
- Տարածական կողմնորոշում՝ Աջ/Ձախ, Վերև/Ներքև հայեցակարգերի կիրառում և համադրման տեխնիկա
- Նախ-ալգորիթմական մտածողություն՝ գործողությունների հաջորդականությունների կառուցում (շղթաներ)
ՄԱԿԱՐԴԱԿ 2՝ Միջին դինոզավր (7-8 տարեկան) - ԱԼԳՈՐԻԹՄԻ ՃԱՐՏԱՐԱՊԵՏ
Մենք ծանոթանում ենք «խաղի կանոններին»: Երեխաները սովորում են, որ համակարգիչները հետևում են ճշգրիտ հրահանգներին: Մենք խորանում ենք ճիշտ/կեղծ տրամաբանությանը, բարդ պայմաններին և ալգորիթմի կառուցմանը՝ առանց համակարգչի (Unplugged Programming):
Ինչ կսովորեք
- Ալգորիթմական դիզայն՝ կազմելով և նկարելով խնդրի լուծման քայլերը (Հոսքի դիագրամներ)
- Բուլյան տրամաբանություն՝ «Ճիշտ/Կեղծ» դատողություններ և դրանց ժխտում
- Բարդ պայմանական գործողություններ՝ «Եթե... ապա...», «Եթե... հակառակ դեպքում...» (If/Else տրամաբանություն)
- Բազմությունների գործողություններ՝ Միավորում, Հատում և Տարբերություն (Վեննի դիագրամներ)
- Պատճառ-հետևանք կապեր՝ իրավիճակի վերլուծություն «Ինչու» և «Ինչպես» հարցերի միջոցով
ՄԱԿԱՐԴԱԿ 3՝ Ավագ դինոզավր (9-10 տարեկան) - ՎԻԶՈՒԱԼ ԾՐԱԳՐԱՎՈՐՈՂ
Տեսությունը դառնում է պրակտիկա: Մենք մտնում ենք թվային աշխարհ: Երեխաները սովորում են, թե ինչ է տվյալը, ինչպես է այն կոդավորվում, և ստեղծում են իրենց առաջին ինտերակտիվ խաղերը Scratch/Tynker-ում:
Ինչ կսովորեք
- Տվյալների գրագիտություն՝ տվյալների ստացման, պահման, մշակման և փոխանցման մեխանիզմներ
- Կոդավորման հիմքեր՝ Երկուական համակարգ, ASCII կոդավորում և գաղտնագրում
- Վիզուալ ծրագրավորում՝ Scratch/Tynker-ում խաղերի ստեղծում (Ցիկլ, Պայման, Փոփոխական)
- Տեղեկատվության կառուցվածքավորում՝ տվյալների ներկայացում աղյուսակներում, գրաֆիկներում և ծառերում
- Ռազմավարական մտածողություն՝ խաղային ռազմավարությունների մշակում (Մինիմաքս, Խաչիկ-զրո)
ՄԱԿԱՐԴԱԿ 4՝ Դեռահաս դինոզավր (11-12 տարեկան) - ԿՐՏՍԵՐ ԻՆԺԵՆԵՐ
Վերջին տարին: Մենք ստեղծում ենք կամուրջ կրթական կոդավորման և իրական IT աշխարհի միջև: Սովորում ենք, թե ինչպես է համակարգիչը աշխատում ներսից, ինչպես կառավարել նախագծերը և գտնել սխալները:
Ինչ կսովորեք
- Համակարգերի մտածողություն՝ պրոցեսորի (CPU), հիշողության, օպերացիոն համակարգի և ցանցերի դերը
- Ծրագրակազմի մշակման փուլեր (SDLC)՝ Waterfall vs Agile մեթոդաբանություններ և Scrum գործընթաց
- Որակի ապահովում (QA)՝ սխալների որս և թեստային սցենարների (Test Cases) կազմում
- Տվյալների կառուցվածքներ՝ Stack, Queue, Linked List հայեցակարգերի տրամաբանություն
- Վերջնական նախագիծ՝ պլանավորում (User Story Map), մշակում և ներկայացում իրենց սեփական խաղի կամ ծրագրի
Ո՞վ է դասավանդում
Մեր մանկավարժները փորձառու Կոձիլլա մասնագետներ են, ովքեր ոչ միայն խորը գիտելիքներ ունեն իրենց ոլորտում, այլև անցել են հատուկ վերապատրաստում երեխաների հետ աշխատանքի համար: Նրանք տիրապետում են ժամանակակից, ինտերակտիվ դասավանդման մեթոդներին՝ դարձնելով յուրաքանչյուր դաս հետաքրքիր և արդյունավետ:

Աննա Գյուլումյան

Հասմիկ Խաչատրյան

Հայկուհի Թովմասյան

Անուշ Ավետիսյան

Գեղեցիկ Մխիթարյան

Տաթև Պետրոսյան
Ուզո՞ւմ եք միանալ մեր թիմին:
Մենք միշտ փնտրում ենք կիրքով մանկավարժներ, ովքեր սիրում են աշխատել երեխաների հետ:
Կապվեք մեզ հետԳին և պայմաններ
Գինը նշված է ակադեմիական ամսվա (8 դաս) համար: Յուրաքանչյուր մակարդակ տևում է 10 ամիս:
Ծնողները հաճախ են հարցնում
Գտեք պատասխաններ այս դասընթացի մասին ամենից հաճախ տրվող հարցերին
Մեր ամենակրտսեր մակարդակը նախագծված է հենց այդ տարիքի համար: Այս ամենը խաղեր են, գլուխկոտրուկներ և շարժում՝ առանց նստելու և էկրաններին հառել: Երեխաները սովորում են տրամաբանությունը խաղի միջոցով՝ նույնիսկ չիմանալով, որ կառուցում են ծրագրավորման հիմքեր:
Կարող է լինել, բայց պարտադիր չէ: Յուրաքանչյուր մակարդակ (մեկ ուսումնական տարի) ինքնուրույն է կանգնած: Ձեր երեխան կարող է դադարեցնել ցանկացած մակարդակից հետո՝ ստացած իրական հմտություններով: Շատ ընտանիքներ անցնում են բոլոր 4 մակարդակները, բայց ճնշում չկա:
Մակարդակ 3-4-ում՝ այո՝ նրանք կստեղծեն խաղեր Scratch-ում և կհասկանան, թե ինչպես է իրական ծրագրակազմը աշխատում: Բայց ավելի մեծ արժեքը մտածելու հմտություններն են: Այս ծրագրով անցած երեխաները խնդիրներին մոտենում են այլ կերպ:
Ավելի մեծ երեխաները հաճախ կարող են ավելի արագ շարժվել վաղ հայեցակարգերով: Մենք կգնահատենք, թե որտեղ են նրանք լավագույնս համապատասխանում՝ նրանք կարող են սկսել Մակարդակ 2 կամ 3-ից՝ քան սկզբից: 600+ երեխաներ անցել են այս ծրագրով, մենք գիտենք, թե ինչպես ճիշտ տեղադրել նրանց:
Պատրա՞ստ եք սկսել ձեր երեխայի տեխնոլոգիական ճանապարհորդությունը:
Միացեք հարյուրավոր հայ ընտանիքների, որոնք ընտրել են Կոձիլլան որակյալ օնլայն տեխնոլոգիական կրթության համար:
Միանալ