Scratch ծրագրավորում
Ձեր երեխան կստեղծի իր սեփական խաղերն ու անիմացիաները՝ սովորելով ծրագրավորման տրամաբանությունը: 2-ամսյա ծրագիր 8-11 տարեկանների համար:
Ծրագրի ակնարկ
Այն ամենը, ինչ պետք է իմանաք այս դասընթացի մասին
Հաճախականություն
Շաբաթը 2 դաս
Դասի տևողությունը
45 րոպե
Տարիք
8-11 տարեկան
Խմբի կառուցվածքը
Փոքր խումբ՝ 4-8 ուսանող
Ձևաչափ
Օնլայն դասեր Zoom-ի միջոցով
Վկայական
Դասընթացի ավարտի վկայական և հղում երեխայի Scratch պրոֆիլին բոլոր ստեղծված նախագծերով
Ծրագրի կառուցվածքը և արդյունքները (8 շաբաթ)
Scratch-ն լավագույն ծանոթացումն է ծրագրավորմանը երեխաների համար: Բարդ կոդ գրելու փոխարեն երեխաները միացնում են գունեղ բլոկներ՝ Lego կոնստրուկտորի նման: Այս մեթոդը թույլ է տալիս սովորել տրամաբանությունը, զարգացնել խնդիրների լուծման հմտություններն ու ստեղծել անկախ նախագծեր:
Շաբաթ 1-2՝ Ծանոթություն և անիմացիա
Ծանոթություն Scratch միջավայրին, կերպարի ընտրություն և շարժում, էկրանի կոորդինատների հասկացություն, պարզ անիմացիաների և երկխոսությունների ստեղծում:
Ինչ կսովորեք
- Կկարողանա ստեղծել պարզ անիմացիաներ կերպարների շարժումներով և երկխոսություններով
- Կիմանա, ինչպես շարժել կերպարները էկրանի վրա՝ օգտագործելով կոորդինատները
Շաբաթ 3-4՝ Իրադարձություններ և ցիկլեր
Ծրագրի սկսելը (օրինակ՝ սեղմելով կամ ստեղն սեղմելով): Կրկնվող գործողությունների ստեղծում: Կերպարների միջև հաղորդակցություն:
Ինչ կսովորեք
- Կհասկանա հաջորդականության և կրկնության (ցիկլեր) հայեցակարգը
- Կկարողանա ստեղծել պարզ էֆեկտներ, որոնք աշխատում են ցիկլերով
Շաբաթ 5-6՝ Պայմաններ և փոփոխականներ
«Եթե... ապա...» տրամաբանություն: Փոփոխականների օգտագործում միավորների, կյանքերի կամ ժամանակի հաշվարկման համար:
Ինչ կսովորեք
- Կհասկանա պայմանի և փոփոխականի հայեցակարգերը և կկարողանա բացատրել դրանց կիրառումը
- Կստեղծի պարզ ինտերակտիվ խաղեր, ինչպիսիք են լաբիրինթոսը կամ հավաքման խաղը
Շաբաթ 7-8՝ Վերջնական խաղային նախագիծ
Բոլոր սովորած հայեցակարգերի կիրառումը մեկ ամբողջական խաղում (օրինակ՝ Պինգ-Պոնգ): Նախագծի ներկայացում խմբին:
Ինչ կսովորեք
- Կներկայացնի իր ստեղծած նախագիծը և կբացատրի, թե ինչպես է այն աշխատում
- Կկարողանա փոխել կերպարների և ֆոնի տեսքը՝ օգտագործելով Scratch գործիքները
Ո՞վ է դասավանդում
Մեր մանկավարժները փորձառու Կոձիլլա մասնագետներ են, ովքեր ոչ միայն խորը գիտելիքներ ունեն իրենց ոլորտում, այլև անցել են հատուկ վերապատրաստում երեխաների հետ աշխատանքի համար: Նրանք տիրապետում են ժամանակակից, ինտերակտիվ դասավանդման մեթոդներին՝ դարձնելով յուրաքանչյուր դաս հետաքրքիր և արդյունավետ:

Աննա Գյուլումյան

Հասմիկ Խաչատրյան

Հայկուհի Թովմասյան

Անուշ Ավետիսյան

Գեղեցիկ Մխիթարյան

Տաթև Պետրոսյան
Ուզո՞ւմ եք միանալ մեր թիմին:
Մենք միշտ փնտրում ենք կիրքով մանկավարժներ, ովքեր սիրում են աշխատել երեխաների հետ:
Կապվեք մեզ հետԳին և պայմաններ
Գինը նշված է ակադեմիական ամսվա (8 դաս) համար:
Ծնողները հաճախ են հարցնում
Գտեք պատասխաններ այս դասընթացի մասին ամենից հաճախ տրվող հարցերին
Հենց դրա համար է Scratch-ն այդքան լավ աշխատում: Երեխաներն են մտածում, որ խաղում են, բայց իրականում սովորում են նույն տրամաբանությունը, որն օգտագործում են պրոֆեսիոնալ ծրագրավորողները՝ ցիկլեր, պայմաններ, փոփոխականներ: Ավարտին նրանք ստեղծած կլինեն իրենց սեփական խաղերը, ոչ թե պարզապես խաղացած ուրիշի խաղը:
Ամենևին չէ՝ դա իսկապես կատարյալ տարիքն է: Scratch-ը MIT-ում հատուկ նախագծվել է 8-11 տարեկանների համար: Կոդ տպելը չկա, միայն գունեղ բլոկների քաշում: Եթե ձեր երեխան կարող է մկնիկ օգտագործել և հրահանգներ հետևել, պատրաստ է:
Ձեր երեխան կունենա 5-8 նախագիծ իր Scratch պորտֆոլիոում, որոնք կարող է կիսվել ընկերների և ընտանիքի հետ: Շատ ուսանողներ շարունակում են ինքնուրույն ստեղծել, և նրանք, ովքեր ուզում են ավելի խորը գնալ, կարող են անցնել մեր Վեբ ծրագրավորման դասընթացին՝ երբ նրանք 12+ են:
Ոչ մի գնում անհրաժեշտ չէ: Scratch-ն անվճար աշխատում է ցանկացած վեբ բրաուզերում: Ձեզ անհրաժեշտ է միայն համակարգիչ կամ նոութբուք՝ ինտերնետով. պլանշետները իդեալական չեն, քանի որ քաշեք և գցեք ինտերֆեյսը ավելի լավ է աշխատում մկնիկով:
Պատրա՞ստ եք սկսել ձեր երեխայի տեխնոլոգիական ճանապարհորդությունը:
Միացեք հարյուրավոր հայ ընտանիքների, որոնք ընտրել են Կոձիլլան որակյալ օնլայն տեխնոլոգիական կրթության համար:
Միանալ