Վաղ գրանցում -30%Ամառային դպրոց 2026 ի զեղչը գործում է մինչև մարտի 31-ը:
Ամսական
255,000֏178,500֏
Հավելյալ -15%Ամբողջ ամառ
449,500֏
Իմանալ ավելին
Վերադառնալ բլոգ
Կրթություն2018-12-052 րոպե

Ծրագրավորումը՝ որպես կամքի դպրոց. Ինչպես չվախենալ սխալներից

Կ

Կոձիլլա թիմ

Հեղինակ

Ծրագրավորումը՝ որպես կամքի դպրոց. Ինչպես չվախենալ սխալներից

Յուրաքանչյուր ծրագրավորող ծանոթ է այս զգացողությանը. գրում ես կոդ, որը պետք է աշխատի, բայց... չի աշխատում: Ժամեր ես ծախսում սխալը գտնելու վրա, ուղղում ես այն, և հանկարծ առաջանում են նոր խնդիրներ: Ծրագրավորման մեջ ձախողումը պատահականություն չէ, այն ամենօրյա իրականություն է: Եվ հենց դա էլ դարձնում է ծրագրավորումը կամքի ու դիմացկունության լավագույն ուսուցիչը:

Ձախողումը՝ որպես սովորելու մաս

Նույնիսկ ամենափորձառու ծրագրավորողներն իրենց ժամանակի մեծ մասն անցկացնում են վրիպազերծման (debugging) վրա: Առաջին փորձերը հազվադեպ են կատարյալ լինում: Սա սովորեցնում է երեխաներին, որ սխալվելը նորմալ է, և դա չի նշանակում, որ իրենք «խելացի չեն»:

Կոդը կամ աշխատում է, կամ ոչ: Համակարգիչը քեզ չի դատում, այն պարզապես կատարում է (կամ չի կատարում) քո հրահանգները: Սա օգնում է երեխաներին հասկանալ, որ ձախողումը անձնական չէ, այլ ընդամենը խնդիր, որը պետք է լուծել:

«Դեռ»-ի ուժը (Growth Mindset)

«Իմ կոդը չի աշխատում» արտահայտությունը ժամանակի ընթացքում դառնում է «Իմ կոդը ԴԵՌ չի աշխատում»: Ուսանողները սովորում են դիտարկել դժվարությունները ոչ թե որպես պատնեշ, այլ որպես հնարավորություն:

Փոխանակ հանձնվելու, երբ կոդը սխալ է տալիս, նրանք սովորում են տալ ճիշտ հարցեր.

  • Ի՞նչ է կատարվում հիմա և ի՞նչ պետք է կատարվեր:
  • Ի՞նչ փոխեցի վերջին անգամ:
  • Կարո՞ղ եմ գտնել սխալի կոնկրետ տեղը:

Դիմացկունություն էկրանից դուրս

Ծրագրավորման դասերին ձեռք բերված համառությունը օգնում է նաև կյանքում.

  • Մաթեմատիկա. Բարդ խնդիրները այլևս վախ չեն ներշնչում:
  • Շփում. Երեխաները հասկանում են, որ սխալվելը ամոթ չէ, և սովորում են ընդունել քննադատությունը:
  • Կարիերա. Ցանկացած աշխատանքում լինում են դժվարություններ: Շարունակել փորձելը, երբ բանը չի ստացվում, անգնահատելի հմտություն է:

Ինչպես ենք մենք զարգացնում այդ որակը Կոձիլլայում

Մենք չենք տալիս պատրաստի պատասխաններ: Երբ ուսանողը հարցնում է՝ «ինչու՞ չի աշխատում», մենք հարցնում ենք՝ «իսկ ի՞նչ ես կարծում, որտե՞ղ կարող է լինել խնդիրը»:

Մենք տոնում ենք ոչ միայն ճիշտ պատասխանները, այլև համառությունը: Երբ երեխան երկար չարչարվելուց հետո վերջապես գտնում է սխալը, այդ հաղթանակի զգացումն ամենակարևորն է:

Խորհուրդ ծնողներին. Մի՛ շտապեք «փրկել» երեխային, երբ նա դժվարանում է: Թողեք նա փորձի, սխալվի և ինքնուրույն գտնի լուծումը: Դա նրան ավելի ուժեղ կդարձնի:

Կիսվել այս հոդվածով

Բոլոր հոդվածները
Կապվեք մեզ հետ
Մնացեք տեղեկացված մեր նորությունների մասին
Բաժանորդագրվեք՝ միշտ տեղեկացված լինելու համար
մեր նորությունների և իրադարձությունների մասին
© CODZILLA LLC | 2019 - 2025